onsdag 10 augusti 2011

Länkbyte

nu ska man prova på länkbyte :)

Båda dom här tjejerna är helt underbara personer som betyder mycket för mig<3




                                           Kolla in Emmys underbara blogg:http://emmyylindgren.blogg.se/
                                           Emmy:
Emmy är en glad och go tjej som jag inte har känt så länge men har blivit mer och mer vänner :)
lär känna henne mer inom konfirmationen eftersom att hon är ledare där oxå.
hon är en tjej som man kan lita på och ställer alltid upp om man behöver henne.
hon älskar musik och fota. det finns så mycket bra att säga om henne :)
jag tycker ni ska kolla in hennes blogg och läsa om hennes liv och kolla in foton som hon har tagit :D




                             Kolla även in malins underbara blogg: http://justforlove.blogg.se/index.html

Det här är Malin och hon är en underbar person som jag har känt sen typ 2an.
Våran vänskap började på konsum i skattkärr, du kan läsa den på hennes blogg.
Men Malin är en av mina närmaste vänner och jag litar på henne jätte mycket. Hon är en supergo tjej och hon är jämt glad, hon är även positiv princip hela tiden och det finns så mycket bra om henne. Hoppas att vi kommer hålla kontakten i flera år till. Vi har vart med om mycket tillsammans men inget av det har förändrat nått.
jag tycker att ni ska läsa och följa Malins blogg. Hon skriver om lite allt möjligt och lägger ut väldigt mycket bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar