söndag 28 augusti 2011

Folkrace helg :D

Som jag skrev tidigare så va jag ju på folkrace :D
har vart på det hela helgen
jag åkte till kalvholmen runt halv 11 eller nått sånt och va framme vid 11.
sen kom therese vid halv 1.
Igår regnade det och åskade det hela dagen nästan men idag blev det bättre  det va mycket sol och blåst men det regnade typ ingenting :P
kollade när Bruse, Simon, Kikki, Vicky,  L-G Och några fler körde.

det va en rolig dag med mycket bus med de små barnen Anton Mina Linus och Bella :D
det gick ganska bra för Vicky och Bruse :)
Vicky blev 3a i dam/ veteran men kommer inte ihåg vilken final och Bruse blev 2a i senior E- final  Grattis till dom :D <3<3


men nu ska jag fixa tvätt så jag har kläder till skolan i morgon :)
godnatt och sov gott

puss


detta är en bild på bruses gamla bil  nu har han en vitgrön volvo som det står bruse på :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar