onsdag 10 augusti 2011

Gårdagen/idag

Gårdagen blev med Malin Emmy och Sanna.
Vi va nere vid vattnet och sen blev det att vi gick till lekparken bakom konsum :)
Det blev många kort men tyvärr kan jag inte lägga in bilderna från kameran men hoppas jag hittar den rätta sladden snart :)
Så bilder kommer väntar även på att Malin ska skicka sina bilder som vi tog... =)
men Jag Malin och Emmy slutade dagen med att vi först gick till Skättkärrspizzerian och åt och sen gick vi till skolan och satte oss i en busskur och va coola :P
en underbar dag va det :D
bilder från dagarna kommer snart hoppas jag men kollar ni in Emmy coch Malins bloggar så har dom några bilder :)

Idag blir det att va med Malin och planera resa till Göteborg nästa vecka :)

Malin                                                                                                               Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar